Taky máte někdy období, kdy se Vám vůbec nic nechce, jste unavení, náladoví, bez života a energie, nic Vás nebaví a k ničemu se nemůžete dokopat?

Dobře, teď opravdu doufám, že v tom nejsem sama a Vy si jen neťukáte na čelo a nekroutíte hlavou, protože netušíte o čem to ta holka mluví :oD

Ale vážně, poslední dobou hodně přemýšlím nad tím, čím to je.

V písmech čteme: “Adam padl, aby lidé mohli býti; a lidé jsou, aby mohli míti radost.”

Tak proč nemám radost?! Když se podívám na svůj život, je plný požehnání.

Mít střechu nad hlavou, milující rodinu,  jídlo na stole, tekoucí vodu, krásnou zemi, možnost pozorovat nekonečné západy slunce a jeho opětovné východy, veřejný zdravotní systém, placenou mateřskou dovolenou, demokracii, neplacené školství, svobodu náboženství, lidi, kteří se na vás na ulici bezdůvodně usmějí, cizince co vám podrží dveře, přítele co vám pohladí záda, mámu co vám přečte pohádku, kakao v hrnku, vítr na tváři, hory na lezení, řeky na brodění, knihu ke studování ……………………………………………………………………..  není normální a samozřejmé!

Tak proč s tím nejsem spokojená?! A proč se za to cítím tak provinile?! Je to ve mě nebo je to světem kolem mě? Děti se rodí čisté a šťastné. Tak co se to s námi potom stane?

Je něco opravdu špatně v mojí hlavě nebo se mi svět kolem mne jen snaží namluvit, že je se mnou něco v nepořádku? Všechna ta očekávání a příležitosti, nalajnovaná budoucnost a touhy. Jako by nic nebylo dost dobré. Jak se mám vyrovnat standardu, který je až někde v termosféře a musela bych si postavit raketoplán abych na něj dosáhla? Proč obyčejný, šťastný, jednoduchý život není dost? Proč se musím pořád za něčím hnát?

A víš co?! Žádný důvod k tomu není! Takže já říkám, STOP!

Stop tomu, aby mi nějaká entita, která si říká společnost, podsouvala jak se mám chovat, co mám cítit, co je můj životní cíl, z čeho mám mít radost a pocit naplnění, čemu mám věřit, jak mám vypadat a kdo jsem.

Já jsem . A to je dost dobré. Aspoň pro mě. A na zbytku nezáleží.

Tak buď i ty svůj/svá. Buď dostačující.

 

Měj se a SMĚJ se!

Tvoje Betty

 

 

 

 

