Follow my blog with Bloglovin

půst 

je jednání jedince nebo společenské skupiny dané odmítáním příjmu potravy, jeho redukcí na minimum nebo omezením na vyhraněné, skromností charakterizované pokrmy, jež má mít pro postící se osobní pozitivní přínos.

Říká wikipedie.

Já si taky dala menší půst. Sice ne od jídla, i když by byl po Vánocích asi potřeba – to bych ale asi celý měsíc nevydržela.

Odmítla jsem, zredukovala a omezila jen na vyjímečné případy svůj pobyt v hlubinách internetových sítí a on-line prostoru.

Popravdě jsem si myslela, že to bude lehárko. Nebylo!

V nejtěžších chvílích se toho ale nejvíc naučíte.

Já se dozvěděla, že když se na lidi nemůžu dívat skrze hledáček foťáku, raději se na ně nedívám a vyměním je za Instagram. Že než se dát s někým v MHD do řeči, raději se potuluji v imaginárním světe e-knížky, kterou na telefonu čtu. Že se zahraničními youtubery trávím více času než se svými přáteli. Že když odložím telefon, mám syndrom “fantomových vibrací”. Že když zkontroluji email jen jednou za den, tak mi nikdo hlavu neutrhne. Že jsem bez všeho toho rozptylování mnohem produktivnější.

Nejhorší(nejlepší) na tom bylo, kolik jsem měla času ,když jsem vypustila všechny tyto zlozvyky a nezvyky!

V době kdy pořád někam spěcháme, pořád nic nestíháme a multitasking je nejopěvovanějším lidským talentem jsem najednou nevěděla co se vším tím volným časem, který jsem najednou měla, dělat.

A přesně v ten okamžik začala cesta znovuobjevování sebe sama a světa kolem mě.

Objevování toho, kým jsem/co ráda dělám/co mne těší/co mne v životě a naplňuje/čemu dávám přednost/koho skutečně miluji/co mne rozveselí/co mě rozesmutní/komu chci pomáhat/čemu se chci věnovat/…

…objevování světa, který jsem odsunula na druhou kolej/světa plného zázraků/světa, který je tu pro mě/světa, který poznávám jen z matných dětských vzpomínek.

A mnoho dalšího.

Co jsi o sobě ty nevěděl/a?

Tak se dopříště měj, směj a OBJEVUJ!

S Láskou,

Tvoje Betty

